Известие

Collapse
No announcement yet.

Думкане при десен завой

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Думкане при десен завой

    Здравей те, имам следният проблем при десен завой в движение и то не всеки път до сега 3-4пъти се чува думкане от дясно направо се усеща в купето, от какво може да е това?
    Ония ден отидох да си завартя гумите задните отпред и предните отзад и от тогава го чух за първи път!
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Ако е по-скоро похлопване, може да е биалетка, но чак "думкане"?!?
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      не направо си е думкане и се усеща вибрация в купето съмняваме да е биалетка
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
        Здравей те, имам следният проблем при десен завой в движение и то не всеки път до сега 3-4пъти се чува думкане от дясно направо се усеща в купето, от какво може да е това?
        Ония ден отидох да си завартя гумите задните отпред и предните отзад и от тогава го чух за първи път!
        Въобще не се чуди а вдигни колелото на крик,свали гумата и ще видиш,че тежестта(баланса) ти е леко изпилен от удари в кривото желязо,което свързва колелото и горния носач
        Всеки път след балансиране го чувам ама майсторите гумаджии не слушат какво им говоря
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
          Здравей те, имам следният проблем при десен завой в движение и то не всеки път до сега 3-4пъти се чува думкане от дясно направо се усеща в купето, от какво може да е това?
          Ония ден отидох да си завартя гумите задните отпред и предните отзад и от тогава го чух за първи път!
          Да ти кажа имах много подобен проблем заради който смених какво ли не по предницата къде с нужда къде без.
          При мен проблема беше че при ляв завой с повече газ се чува думкане от дясно и то ако тръгна по рязко ако тръгна бавно няма проблем. След като не остана почти нищо са смяна един ден както си чоплих по колата забелязах че тампона на двигателя от дясно на който виси двигателя има някаква драма. Значи тампона беше нов бях го сменил преди година но излизащата от тампона "пишка" на която се захваща мотора не стои право а на една страна и въпросния щифт (пишка) е трила в периферията на тампона. Това което направих е да сваля тампона да разширя отворите през които минават болтовете и да монтирам тампона отново. След това го стягам освобождавам тампона и гледам как стои въпросния щифт след това не беше в средата и пак вдигнах двигателя освободих тампона и го преместих малко в нужната посока, и на третия път стана, от тогава това тропане или по скоро думкане го няма.
          Има едно проблемче тампона е доста трудно да се намери нов аз тогава го търсих имаше го из разни каталози не оригинален но никой не го внасяше оригинален го предлагаха за 270лв но по някаква случайност го имаше в ТиН за 170лв оригинален.
          Но ти казваш че проблема ти е при десен завой да не би да е същия такъв тампон но от другата страна от към кутията него поне го има по магазините за по 80 лв.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Да ти кажа имах много подобен проблем заради който смених какво ли не по предницата къде с нужда къде без.
            При мен проблема беше че при ляв завой с повече газ се чува думкане от дясно и то ако тръгна по рязко ако тръгна бавно няма проблем. След като не остана почти нищо са смяна един ден както си чоплих по колата забелязах че тампона на двигателя от дясно на който виси двигателя има някаква драма. Значи тампона беше нов бях го сменил преди година но излизащата от тампона "пишка" на която се захваща мотора не стои право а на една страна и въпросния щифт (пишка) е трила в периферията на тампона. Това което направих е да сваля тампона да разширя отворите през които минават болтовете и да монтирам тампона отново. След това го стягам освобождавам тампона и гледам как стои въпросния щифт след това не беше в средата и пак вдигнах двигателя освободих тампона и го преместих малко в нужната посока, и на третия път стана, от тогава това тропане или по скоро думкане го няма.
            Има едно проблемче тампона е доста трудно да се намери нов аз тогава го търсих имаше го из разни каталози не оригинален но никой не го внасяше оригинален го предлагаха за 270лв но по някаква случайност го имаше в ТиН за 170лв оригинален.
            Но ти казваш че проблема ти е при десен завой да не би да е същия такъв тампон но от другата страна от към кутията него поне го има по магазините за по 80 лв.
            Идея си нямам имам един приятел с Фиат Купе на него така думкаше и се оказа горния тампона на двигателят, които е захванат на бомбето на амортисьора, въпросният се бе развил и така думкаше, незнам и аз от какво е след като разминих гумите и започна да се чува, т.е. баща ми ми каза, че нещо думка, след което се качих на колата и правих десни завои но нищо и снощи като излизах и на мене ми се случи същото
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
              Идея си нямам имам един приятел с Фиат Купе на него така думкаше и се оказа горния тампона на двигателят, които е захванат на бомбето на амортисьора, въпросният се бе развил и така думкаше, незнам и аз от какво е след като разминих гумите и започна да се чува, т.е. баща ми ми каза, че нещо думка, след което се качих на колата и правих десни завои но нищо и снощи като излизах и на мене ми се случи същото
              вдигни я на крик и виж тежестите на джантата ако не е това вече гледай за тампони и хлабави болтове,но щом е станало след размяна на джанти вероятността да е от тежестите е голяма
              Моите джанти са оригинални с 8 кръга,също знам че при крива такава джанта пак опира на същото място при завои и се чува такова думкане.
              Ако искаш си размени пак джантите и ако се оправи а тежестите на сегашната не опират,значи вероятността да е крива джантата е голям
              Last edited by lubo_red; d.m.y г., 20:06.
              sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
              ALFA ROMEO 2.0JTS ex
              ALFA ROMEO Crosswagon Q4
              Продавам Алфи на части!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
                Въобще не се чуди а вдигни колелото на крик,свали гумата и ще видиш,че тежестта(баланса) ти е леко изпилен от удари в кривото желязо,което свързва колелото и горния носач
                Всеки път след балансиране го чувам ама майсторите гумаджии не слушат какво им говоря
                Да колега прав се оказа още не е 100% сигурно, но аз съм на 97% сигурен че е от там защото тежеста е изядена и има следи по шенкела, а въпросната тежест стърчи повече от другата до нея. Но като се вътне моя човек и че сменим баланса.
                Те такъв са сложили в Сливен, защото когато тук ги разменихме ги качихме да ги завъртим и си бяха Good
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #9
                  Освен от турбо баланса(тоя дето се слага по вътрешния ръб на джантата), също може да трака и от ненаместена пружина на спирачните апарати, при което пак се удрят балансите в спирачния апарат.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment

                  Working...
                  X